Obserwatorzy

środa, 4 czerwca 2014

Makijaż paletką Respect - Sleek

Witajcie!

Dzisiaj zmalowałam makijaż przy użyciu mojej nowej paletki Sleek - Respect.
Dostałam ją niedawno od koleżanki Magdy :)
Bardzo serdecznie dziękuję .

Jeszcze nie znam dokładnie kolorystyki tej konkretnej paletki. 
Jak się z nią troszkę oswoję, to postaram się zrobić recenzję .

Póki co makijaż zrobiony  na szybko...



Do wykonania makijażu użyłam:
Krem BB Soraya
Paletka cieni Sleek Respect
Pomadka Joko nr J69


Nie wiele rzeczy użyłam. 
W sumie to nie wiem, czy przy kremie BB używa się pudru, różu itp?
Makijaż był wykonany na szybko dla potrzeb tego posta,
 więc nie zależało mi szczególnie na trwałości makijażu ;)

Jak Wam się podoba?


29 komentarzy:

  1. Ślicznie Sylwuś:)wkońcu sie doczekałam makijażu twojego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki !
      E no... A dwa poprzednie Ci się nie podobały ?

      Usuń
  2. wspaniały ! taki zmysłowy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie, świetnie podkreśliłaś oko

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny makijażyk, ten pomarańcz jest boski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję , to raczej taka delikatna miedź :)

      Usuń
  5. śliczniutki! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Własnie takie makijaże lubię najbardziej-wyraziste, ale za razem nienachalne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo takie lubię na co dzień :) Niby nic a jednak coś się dzieje na oku :)

      Usuń
  7. Masz niezłą rękę do malowania :) Piękny makijaż. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) .
      Bardzo miło to słyszeć zwłaszcza, że dopiero się uczę :)

      Usuń
  8. Pierwsza moja myśl: "Jak pięknie!" :) Cudowne zestawienie kolorów. Perfekcyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. piekniuchne oczko !!!!!! bardzo ładnie wygladasz wiesz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam akurat tej paletki ale bardzo lubię cienie Sleek :) Makijaż bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję . Paletka chyba bez większego łał . Ale nie ustępuje poprzednim które mam :)

      Usuń
  11. Te przyciemnione oczy prezentują się niezwykle sexownie i zmysłowo! :) Że też nie było mi dane posiadanie takiego talentu w dłoni grrrr :P hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rety jakie słowa :) A miało być po prostu codziennie :)
      Dziękuję :)
      ps. za talent też dziękuję ;)

      Usuń
  12. Bardzo po mi się podoba ;D Kocham takie połączenia pomarańczu w makijażu <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, nie ukrywam że to też moja kolorystyka :)

      Usuń
  13. No widzisz, jak dobrze trafiła ta paleta? W Twoich łapach wszystko się udaje ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana, za podarek :)
      Ty wiesz co mi sprawia przyjemność... :)

      Usuń

Witaj . Każdy Twój komentarz sprawi mi wiele radości. Z chęcią zajrzę na Twój blog jeżeli tylko zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza :) Pozdrawiam