Obserwatorzy

środa, 23 września 2015

Zaległości makijażowe

                                                                Witajcie !

Troszeczkę zaniedbałam blog,ale niestety....
Czasu ciągle brak.
Mam nadzieję, że uda mi się szybko nadrobić zaległości, dlatego....

Postanowiłam zrobić post zbiorowy z zaległymi makijażami.
 Zapraszam do oglądania :)

                                                                                1.

.
2.



3.



4.



5.


6.



7.



8.



9.



10.



11.



12.



13.



14.



15.




16.




17.



18.




19.



20.




                                                                      Buźka !

1 komentarz:

Witaj . Każdy Twój komentarz sprawi mi wiele radości. Z chęcią zajrzę na Twój blog jeżeli tylko zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza :) Pozdrawiam