Obserwatorzy

sobota, 25 stycznia 2014

Na żółto...

      Dzisiaj pierwszy raz wypróbowałam paletkę cieni , którą niedawno nabyłam na Allegro.
Oczywiście kupiłam ją bez wielkich oczekiwań , aczkolwiek za namową zaufanej znajomej :)
 ( Pozdrawiam gorąco)
I co się okazało - cienie dają radę ! Na prawdę są mega na pigmentowane...
Ale ja nie o tym chciałam ...
 
 Jak wspomniałam w poprzednim poście , po testuję popróbuje i postaram się napisać jakąś recenzję w swoim czasie.

Tymczasem oceńcie mój dzisiejszy eksperyment z kolorami.




2 komentarze:

  1. Kolory niesamowite. Chyba też muszę dać odpocząć moim nudziakom;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Miałam zrobić żółty z czarnym ale w ostatniej chwili postanowiłam dodać pomarańczu. I to chyba była dobra decyzja :)

      Usuń

Witaj . Każdy Twój komentarz sprawi mi wiele radości. Z chęcią zajrzę na Twój blog jeżeli tylko zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza :) Pozdrawiam