Obserwatorzy

czwartek, 24 kwietnia 2014

Hean High Definition profesjonalny utrwalacz makijażu.

Witajcie

 Dzisiaj przedstawię Wam fajny utrwalacz makijażu jest to Hean High Definition Make Up Fixer Spray.


Od producenta:
Fixer Spray profesjonalny produkt do utrwalania makijażu.
Bezbarwna utrwalająca mgiełka do twarzy tworzy lekki niewidzialny film ochronny, 
który przedłuża trwałość oraz zabezpiecza makijaż przed ścieraniem i rozmazywaniem. 
Efekt utrwalenia makijażu utrzymuje się przez wiele godzin. 
Łatwy do zmycia preparatem do demakijażu lub mydłem z ciepłą wodą. 

Sposób użycia: 
Nanosić równomiernie bardzo małą mgiełką z odległości około 20-30 cm. Proces rozpylania należy przeprowadzić z dokładnie zamkniętymi oczami. 




Moje spostrzeżenia :

    Fixer ma dość specyficzny zapach, niektórym może on przeszkadzać . Na szczęście szybko się utlenia . Spray nie pozostawia żadnego śladu, nie nadaje połysku jak niektóre kosmetyki tego typu.
Bardzo fajnie utrwala makijaż, który pozostaje nienaruszony przez wiele godzin.
Czytałam różne opinie na jego temat. Były na prawdę różne...
Wydaję mi się, że trwałość makijażu zależy w dużej mierze od cery i jej kondycji a nie tylko od bazy czy utrwalacza.
 Nigdy nie miałam większych problemów z trwałością makijażu. Jednak potrzebowałam "wspomagania" na specjalne okazje by mieć pewność trwałości. I ten produkt idealnie spełnia moje oczekiwania. Niestety dla niektórych może on być za słaby...
Jednak uważam, że za taką cenę warto go przetestować :)

Pojemność 150 ml
Cena 19,90 zł + koszty przesyłki

Utrwalacz kupiłam na Allegro u tego sprzedawcy.


Czekam na Wasze opinie na temat tego konkretnego Fixera.
A może macie jakieś inne godne polecenia?



5 komentarzy:

  1. Właśnie mi się skończył a jestem mu wierna od dośc dawna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam ochotę go kupić, ale właśnie słyszałam różne opinie na ten temat... zgadzam się, że na pewno trwałość makijażu nie jest zależna tylko od fixera. jak dotąd nie używałam żadnego ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ostatnio zafundowałam sobie fixer z Avonu, ale jakiegoś super utrwalenia nie widzę. Chcę jednak jeszcze dla porównania spróbować jakiegoś innego.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja jestem wierna kryolanowi jednak...nie wiem czy ten by sie sprawdził moze na codzien..ale pewnie zapycha ....

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm przyda się na letnie imprezy :):)
    Chociaz gadzam się z Tobą, że trwałość makijażu z większej mierze zależy od cery, jej pielęgnacji i jej przygotowania przed makijażem.

    OdpowiedzUsuń

Witaj . Każdy Twój komentarz sprawi mi wiele radości. Z chęcią zajrzę na Twój blog jeżeli tylko zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza :) Pozdrawiam