Obserwatorzy

poniedziałek, 24 lutego 2014

Paletka 120 cieni - recenzja

Witajcie.

Przedstawiam moją pierwszą recenzję :)

Chciałam opisać Wam moje odczucia po przetestowaniu paletki 120 cieni zakupionej na Allegro .
Oto ona.








Kupiłam ją u użytkownika pelnykosz_pl

Cena paletki bez kosztów przesyłki to 34,99 zł

Myślę cena rozsądna jak za taką ilość a co do jakości to czytajcie dalej....


Opis sprzedawcy:

Profesjonalna paleta 120 cieni do powiek, zawierającą dużą game modnych kolorów która zaspokoi różne potrzeby.
Cienie są trwałe, wspaniale łączą się ze sobą, nie kruszą się, nie załamują, dobrze trzymają się powieki i są bardzo wydajne.
Szeroka paleta barw pozwala na zastosowanie najbardziej wyszukanych połączeń kolorystycznych, dając możliwość tworzenia niepowtarzalnego makijażu: subtelny, delikatny, elegancki, wieczorowy.

Paletka zawiera 120 kolorów matowych błyszczących i perłowych . Jak widać na zdjęciu powyżej paleta kolorów jest bardzo szeroka. Wizualnie paletka robi bardzo dobre wrażenie.
Poniżej przedstawiam jak wyglądają poszczególne cienie na skórze.













Podsumowując :

Z dużej ilości cieni niestety kilkadziesiąt ma za słabe krycie .
Uważam że ze 120 kolorów około 70 ma wystarczającą pigmentacje .
Cienie trochę się osypują , ale przy umiejętnym ich używaniu nie stanowi to problemu.  Ciebie długo utrzymują się na powiece. (Testowałam nawet podczas zajęć z aerobicu ;) )
 Dzieląc cenę paletki nawet na 70 szt dobrych cieni, cena za jeden liczy się w groszach . 
Wynik uważam , za bardzo dobry !

Jednym słowem osoby które lubią kolorowe makijaże mogą śmiało zakupić taką paletkę ponieważ daje wiele możliwości. A z drugiej strony osoby , które tylko sporadycznie sięgają po kolor, mogą tanim kosztem zapewnić sobie dostęp do wielu kolorów na raz.


A tutaj kilka moich makijaży wykonanych przy użyciu tej paletki.








              Czekam na Wasze komentarze.
          Macie może taką paletkę ?
          Co o niej sądzicie?
           No i oczywiście jak Wam się podobała moja pierwsza recenzja?

Pozdrawiam gorąco :)






2 komentarze:

  1. Pierwsza recenzja bardzo przyjemna. Krótka, zwięzła i na temat :) Co do samej paletki - również jestem w posiadaniu takiej i też ją bardzo lubię. Kupiłam ją w momencie, kiedy moja przygoda z makijażem dopiero się zaczynała i myślę, że na początek to bardzo dobra inwestycja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja ukochana paleta cieni. Połowa moich makijaży wykonana jest właśnie nią.

    OdpowiedzUsuń

Witaj . Każdy Twój komentarz sprawi mi wiele radości. Z chęcią zajrzę na Twój blog jeżeli tylko zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza :) Pozdrawiam