Obserwatorzy

poniedziałek, 24 lutego 2014

Różności

Witajcie.

Dzisiaj króciutko bez zbędnego rozpisywania.
Zmalowałam trzy oczka. Podpatruję cały czas co inni malują i staram się próbować ...
Oto efekty

Pierwszy makijaż to powieka górna w stonowanych kolorach . Postanowiłam jednak skoncentrować się na powiece dolnej . Dodałam troszkę koloru .
Jak Wam się podoba taka opcja?






Następna propozycja to makijaż graficzny. Próbuję swoich sił w makijażach tego typu ponieważ mnie fascynują .
Bardzo podoba mi się zastosowanie "podwójnej kreski " ( jak ja to nazywam ) i użycie intensywnych kolorów.
Zobaczcie jak to wgląda...





Kolejny makijaż jest dosyć subtelny. Ogranicza się do kolorowej kreski i w kącikach  delikatne cyrkonie. 
Myślę , że też ma swój urok.


Jak Wam się podobają moje nowe makijaże?

Pozdrawiam :)


3 komentarze:

  1. Najbardziej podoba mi się pierwszy makijaż. Super jest to połączenie brązów z niebieskim :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje . Mi też pierwszy bardzo się podoba. Pierwszy raz użyłam pigmentu Mac i Duraline Inglota. Efekt całkiem całkiem :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj . Każdy Twój komentarz sprawi mi wiele radości. Z chęcią zajrzę na Twój blog jeżeli tylko zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza :) Pozdrawiam